Verzenden & retourneren
Retourneren is vaak een gedoe, maar dat hoeft het niet te zijn! Bij Quality Heating heb je een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van de door u bestelde product. Om het voor u gemakkelijk te maken hebben wij een retour portaal waarbij gemakkelijk een online verzendlabel kunt gaan aanmaken en uw pakket als retour kunt gaan aanmelden.
Daarbij heeft u uw track & trace code nodig deze code heeft u ontvangen tijdens de zending naar uw woning of bedrijfspand en de postcode waarop het pakket is afgeleverd.
Stappen
Terechtgekomen in ons retourproces? Vervelend, maar niet lastig. Hieronder hebben we stap-voor-stap uitgeschreven hoe dit proces er voor u uitziet:
- Meld de producten retour via onderstaande link. Als controle vragen wij uw track & trace code van uw zending.
- Heeft u het product als palletzending ontvangen? Of geeft het retourportaal aan dat het pakket om andere reden niet aangemeld kan worden, neem dan contact met ons op via info@qualityheating.nl, dan plannen we een ophaalafspraak in.
- Print het verzendlabel uit en plak deze op de doos. Plak a.u.b. nooit de verzendlabel op de originele verpakking!
- Geef het pakket af bij het dichtstbijzijnde afleverpunt.
- Zodra wij het pakket ontvangen, wordt uw retour in behandeling genomen. De gemiddelde verwerkingstijd is ca. 5 werkdagen na ontvangst van de retour in ons magazijn.
U kunt uw retour aanmelden via onderstaande link:
https://www.retourneren.nl/quality-heating
Retourkosten
De retourkosten zijn:
Standaard pakket: 6,95 euro
Groot pakket: 15 euro (vanaf 90cm x 90cm x 90cm)
Palletzending: 55 euro (wanneer u artikel ook op pallet hebt ontvangen)
Retouren dienen te worden aangemeld in het retourportaal, zie bovenstaande stappen. Grote pakketten en palletzendingen kunnen niet in het portaal worden aangemeld. Neemt u in dat geval graag contact met ons op via info@qualityheating.nl , dan plannen wij een ophaal-afspraak voor u in.
De retourkosten worden in mindering gebracht bij het crediteren van het aankoopbedrag van de retour.
Wanneer een deelvergoeding?
Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heeft u geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. In dit geval krijg je van ons een deelvergoeding.
Hoe staat het met mijn retour?
Wil je weten wat de huidige status van je retour is? Begrijpelijk. Daarom houden we je altijd op de hoogte van de laatste status van je retour via een e-mail. Gemiddelde verwerkingstijd is ca. 5 werkdagen na ontvangst van de retour in ons magazijn.
Product defect, garantie?
Defecten zijn er om verholpen te worden. Ga naar de reparatie pagina.